Azt hiszem, hogy a távtartó elkopásakor van az a jelenség is, hogy beragadáskor a váltókar sem a megszokott állásban van.
Igen, az miatt tud a tengely csúszkálni.
Ezt jó tudni, akkor nem tankolok.
Na jó, csak az egyik tankba, mert hátha megint beragad a Samu egy tenyérnyi sárba.
Beszéltem egy ismerősömmel, neki a hézagoló gyűrű fogyott el és az okozta a beragadást. Cserélte és azóta nincs vele gondja.
Majd kipróbáljuk, most már kezd az idő és a terepviszony megfelelő lenni
Szia,
szerintem a szinkron gyűrű adta meg magát. Gondolom neked is csak a 3-4 es fokozat szinkronos és azért csörög is a váltó ezekben a fokozatokban.
Ha lebontod az oldalát, akkor kézzel tudod a fokozatot mozgatni?
Nézd meg a szinkron gyűrűt, hogy nem lógott-e meg.
Akkor egy generál kellene, nem féltengelyzár 🙂
Egyébként az enyém is hangos
Igen emlékszám rá 😉
Láttam olcsóbb típusú zárat mint az AVM, de félek hogy gagyi lesz.
Fele áron 🙁
Igen ezt én is csináltam, de a hátsó a ajtót így nem lehet nyitni, az elsőnél pedig így iy beszivárgott valahogy a víz.
Arra gondoltam, hogy a fűtés hatékonyságának javítása érdekében leszigetelem az ajtókat és a tűzfalat. Felragasztok valami polifoam szerű anyagot a lemezre. Az UAZ előtt Samum volt, használtam ponyvával is télen, de nem volt hideg az autó. Talán azért mert volt ajtókárpit.
Gondolom az az igazi gond, hogy az ajtók, tűzfal, taposólemez nincs szigetelve. Láttam a képeiden, hogy nagyon jó állapotú a ponyvád. Nekem az ajtók és a ponyva találkozásánál sajnos beázik. Szerinted ha az ajtónál kicserélem a gumikat, akkor megszűnik a beázás?
A lényeg, hogy Ti nyertetek és nem az octávia 😉
Nemrég Kaposvártól nem messze a földúton láttam egy patika állapotút. Már bánom, hogy nem álltam meg lefényképezni. Remélem összefutok még vele.
Ponyva nélkül nem semmi lehetett a futam 🙂
Nekem is az van a vason, múltkor leéget egy kábel, mert rövidzárlatot csináltam, de azon kívül sosem volt vele gondom.